Monday, March 29, 2010

Location: /SERI MAHKOTA DEWA


Product Information

Lebih dari 25 ramuan herba ada di dalam jus Vital-UP, diantaranya:

Jus dirumus khas lebih daripada 25 ramuan herba yang terpilih dan berkualiti tinggi seperti Pokok Mati Pucuk, Pokok Tendang Kandang, Butea Seperba, Tongkat Ali, Ubi Jaga Putih dan Merah, Ginseng dan lain-lain herba yang khusus untuk lelaki. Jus Vital-UP mampu memulih dan merawat urat saraf serta organ tubuh yang yang lemah, merawat sakit pinggang, melawaskan kencing, melancarkan perjalanan darah dan untuk menguatkan otot dan tulang.

Jus Vital-UP dapat meningkatkan daya ketahanan fizikal dan mental, menambahkan tenaga, menstabilkan fisiologi fizikal badan, menurunkan kadar kolestrol, meningkatakan kekuatan fizikal badan untuk melawan penyakit dan keletihan.

Herba dalam Jus Vital-UP mengandungi lebih daripada 200 jenis garam mineral yang secara keseluruhannya berkhasiat sebagai perangsang, tonik, penyegar dan mampu mengembalikan semangat muda yang kental. Jus Vital-UP juga mengandungi bahan laktoneurycomalakton dan silosterol yang berfungsi melebarkan pembuluh darah termasuk ke arah alat kelamin lelaki, meningkatkan kemampuan organ seks lelaki kerana didalamnya terdapat herba-herba yang mampu meningkatkan penghasilan testostenone dan libido.

Price: RM69.90

* Tell a Friend


Product Code: JUSZ7

No comments:

Post a Comment