Monday, March 29, 2010

Location: /SERI MAHKOTA DEWA

Jus DIABESX


Product Information

Lebih dari 25 ramuan herba ada di dalam Jus Diabexs, diantaranya:

Jus Diabexs dirumus khas lebih daripada 25 ramuan herba yang terpilih dan berkualiti tinggi seperti Buah Mahkota Dewa, Daun Kencing Manis, Misai Kucing, Habbatus Sauda, Dukung Anak, Mas Cotek dan Herba Stevia yang bermanfaat untuk menangani diabetes (menurunkan kandungan gula dalam darah), menangani Alzheimer’s (penyakit hilang ingatan), mengatasi masalah penuaan (aging process) dan menguatkan system imunisasi badan.

Jus Diabex dapat mengurangkan kencing dedas, kencing kerap, luka lambat sembuh dan menyebabkan kudis, mengurangkan kencing keroh/kotoc/berdarah/tak lawas, melegekan migrain dan membantu menurunkan tekanan darah (untuk pesakit darah tinggi).

Jus Diabexs juga dapat merangsang korteks untuk mengeluarkan hormon kortisol dan aktosteron yang berfungsi dalam mengatur keseimbangan kadar gula dan garam dalam darah supaya sentiasa mencukupi. Dengan ini, badan tidak akan mengandungi jumlah glukosa yang berlebihan yang boleh menyebabkan keadaan tubuh menjadi lebih stabil dan tegap. Bukan itu sahaja fungsinya, malar Jus Diabex juga boleh memberikan ketenangan bagi orang yang sedang mengalami tekanan. Ianya sangat sesuai untuk lelaki dan wanita yang mementingkan kesihatan.

Price: RM69.90
Product Code: JUSO7

No comments:

Post a Comment